• JoomlaWorks AJAX Header Rotator
  • JoomlaWorks AJAX Header Rotator
  • JoomlaWorks AJAX Header Rotator
  • JoomlaWorks AJAX Header Rotator
Start arrow Konkursy arrow Konkursy 2016-17 arrow Konkurs matematyczny dla gimnazjalistów - PO CO JA SIE TEGO UCZĘ...?
Konkurs matematyczny dla gimnazjalistów - PO CO JA SIE TEGO UCZĘ...? Drukuj
Zapraszamy zainteresowanych gimnazjalistów do udziału w konkursie matematycznym. Konkurs odbędzie się 28 marca o godz. 10.00 w IV LO. Zgłoszenia do konkursu są przyjmowane do 27 marca. W konkursie mogą wziąć udział 3-osobowe zespoły uczniowskie.
Gwarantujemy atrakcyjne nagrody!

REGULAMIN KONKURSU MATEMATYCZNEGO DLA GIMNAZJUM
PO CO JA SIĘ TEGO UCZĘ...?


1.    Konkurs organizuje dyrektor IV LO przy współpracy nauczycieli matematyki Anny Pułajdowicz i Doroty Stadniuk.
2.    Konkurs jest kierowany do uczniów trzecich klas gimnazjalnych.
3.    Konkurs ma na celu sprawdzenie podstawowych wiadomości z matematyki i jej zastosowania w życiu codziennym.
4.    Konkurs będzie polegał na rozwiązywaniu zadań.
5.    Do konkursu przystępują zespoły 3 – osobowe.
6.    Zgłoszenia chętnych do wzięcia udziału w konkursie przyjmowane będą do dnia 27 marca 2017 r. .
7.    Konkurs odbędzie się 28 marca 2017 r. o godzinie 10.00 w IV LO w Chełmie.
8.    W zestawie konkursowym będzie się znajdować 6 zadań na zastosowanie matematyki.
9.    Zadaniem zespołu jest prawidłowe rozwiązanie zadań matematycznych.
10.    Komisja oceni prawidłowość rozwiązanych zadań.
11.    Wyniki konkursu zostaną ogłoszone w trakcie Dni Otwartych IV Liceum Ogólnokształcącego im. dr Jadwigi Młodowskiej 24 kwietnia 2017 r.
12.    Przewiduje się też nagrody i dyplomy dla najlepszych uczestników konkursu.



KARTA ZGŁOSZENIA

Szkoła: 



Uczestnicy:

1...................................................................................

2...................................................................................

3...................................................................................



Opiekun: .................................................................